...

Imorse kippade traditionen att simma. Han Nils mår dåligt och jag försöker leka tröstande flickvän. Dock måste jag avsluta mitt tröstandepass för jag ska snart fara till stan och jobba. Dock känns det lite tungt. Jag hatar när jag kommer ny till ett jobb och inte kan så mycket. Helt nytt kassasystem och allt vad det innebär av sökning, registrering, nya vanor. Sen så håller vi på att bygga om bokhandeln så allt är snurrigt och stort. Men det är bara att stå ut, snart går det lättare.
Efter jobbet blir det förkalas och sedan sittning med klassen. Är inte taggad men ska bli. Nils mamma och pappa kommer idag också. Fast jag får umgås med dom först imorgon, fullt upp idag som sagt.

Kommentarer
Postat av: frida

VAAAA?!?!?! herregud vad snygg du är i håret!!

2011-10-09 @ 23:28:32
URL: http://fridalindquist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sjukt snygg frilla! Vågat och bra Jytte! Är stolt att du vågade :-D

2011-10-10 @ 08:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0