Hemvägen

Sitter hemma idag igen och denna gången skriver jag på en samtalsanalys. Det går bra. För en timme sedan var jag och Nils iväg till hyresvärden och pratade tepeter. Med oss hem fick vi en tapet-bok som vi har och ska bläddra in. Fyfan vad svårt att välja tapeter. Jag får nästan ångest. Usch. Menmen det kommer oavsett vad bli bättre än innan.
Helg och ledig. Inget planerat! Helt otroligt. Helgerna brukar alltid vara fullproppade med saker att göra redan en veckan innan. Men inte denna gång. Skönt på ett sätt men skrämande på ett annat. Har lovat mig själv en vithelg första gången sedan flytten och det är väll det som ger ångest. Det är ju för fan Halloween! Men jag ska försöka hålla mig hemma. Min kropp är vård lite lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0