Sammanfattning av en lördagskväll...

Igår genomförde jag den mest random middagsbjudningen i mitt liv. Gästerna samt hur vi "känner" varandra måste presenteras; Först ut är Malin, en tjej som pluggar till civil. med en inriktning jag inte minns namnet på. Hon är från grunden kompis med min ex klasskompis Lisa och vi har träffas sammanlagt 3 gånger. Sedan har vi Daniela som pluggar till arkitekt, vi gick på samma gymnasie och kämpade tillsammans under FN-rollspelet. Henne träffade jag igår när jag jobbade och kom på att henne måste jag bjuda in till kvällens kalas. Lina och Jennie träffade jag under Norrlandskvällen på Coronas damtoalett, där bjöd jag in de till en framtida tjejmiddag på grund av att de var sköna och gick i Nils klass. Den sista gästen har namnet Lucas och är en förstaårsstudent på arkitetkprogrammet och går i samma klass som Daniela. Han är likt mig bosatt i Holmsund men har en längtan att flytta närmare stan. Han och jag träffades för första gånger igårkväll i min hall.
Kvällen började någonstans påväg till lägenheten, fortsatte i köket med en hel del att dricka och äta, slutade på Corona. Tiden på Corona sammanfattar jag med ord som lamköttsjakt, gratis pirattequila, raggning av garderobspersonal och dansning med en femte årets läkare. Den sista meningen jag sa till vakten när jag lämnade Corona får sammanfatta kvällen "Jag har aldrig varit såhär nykter på Corona och jag är fanimej inte nykter". Make sense? Aja den otroligt random kvällen blev en av de bästa. Sätter punkt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0