Ännu en fyllekväll...

Två bilder från igår morse som jag tillbringade på ett cafe med mig själv, en lärobok och en te. En lugn start på en otroligt hektisk med rolig dag, kväll och natt. Fortsättningen av dagen var förljande: Lära sig kassan på Bokia - Otroligt mycket lättare kassa än vad jag är van vid på Bokcompaniet. Jobba, luncha och få reda på att jag fick jobbet - det gick otroligt bra att jobba och jag trivdes vekligen så nu ska jag arbeta tre lördag framåt och sedan får vi se om det blir varannan. Bokhandeln är under ombyggnad så det är lite rörigt med schemat och allt. Efter jobbet skulle jag på förförfest med Moa och henne Pite-kompisar. Gick vilse några gånger men hittade tillslut med hjälp av några umebor och andra förvirrade nyinflyttade. På förförfesten var det riktigt norrlands partay, vilket menas att det var naket och mycket dricka. Där skulle vi också ätit middag men jag och Moa som skulle vidare till förfesten så han inte med någon mat. Så frukosten och lunchen var det som jag fick stå mig på hela dagen och natten. Ju längre jag bor här desto mindre äter jag och desto mer dricker jag. Verkligen inte bra för min ack så fina hälsa. På måndag ska jag börja träna igen och med det kommer nog resten hänga på. Men men. På förfesten var jag nog den mest "taggade" men de andra var nog inte långt efter om man säger så. Det dansades, snackades och skrattades. Sedan drog  vi vidare till Corona som är it-stället för studenter. Där dansades och kalasades det mer. Jag möte en jävligt snygg och halvnaken kille där som jag haffade och tog med mig hem. Jag glömde kameran på förfesten så bilder kommer först på måndagens kväll.
Fint inlägg. Nu ska jag värma en scones, dricka te och titta på tvn. När jag har piggnat till ska jag nog ta lite bilder på lägenheten och slänga upp här. Har ju en systemkamera i reserv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0