efter helgen

Nu är snart helgen förbi. En helg utan jobb men fullt upp ändå. Lördagen började med en tur till Iksu för att simma och bubbla med Nils. Efter blev det storhandling av mat. Nu när kylen är full mår man prima. Älskar att ha ett fullt kylskåp. Jag har insett att jag gillar det där med att laga mat! Ikväll blir det taco-paj med köttfärs, bönor, linser och tomater. Menmen efter handligen i lördags fort vi hem och bakade scones för att bjuda en Elin, en Jerry och deras lille Albin på fika. Mycket trevligt! Kvällen bjöd sedan på taco och klasskalas. Också trevligt! Drog dock hem redan vid halv midnatt. Trött och ville tagga inför dagens träning. Blev ett bra pass imorse. Körde hela överkroppen för man vet aldrig när man har tid att komma iväg igen. Vid halv ett idag möte jag upp Hanna vid universitetet för plugg. Gick mycket bra. Efter tre timmar fick jag skjuts ner till stan där jag möte upp Malin för en fika. Blev promenad, te och skitsnack om staden Södertälje. Underbart att känna gemenskap med någon man egentligen inte känner. Nej, nu ska jag ta ut pajen i ugnen. Planerna för kvällen stavas PLUGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0