En nollning senare...

Vaken och bakfull efter gårdagens bravader. Jag var full, riktigt full igår. Så där full jag aldrig har varit men ändå inte spyfull, aldrig spyfull! Mitt röda lag var kungarna för kvällen och vi klarade uppdragen bra samt tjänade många stjärnor. Efter föret i olika studentkorridorer och en däckad lagkamrat drog hela klassen ut till Nils kårhus. En lång tid i kö men när vi var framme vid dörren bestämde sig några för att dra till ett annat kårhus med namnet NH (?). Där träffade man läkare, gick på toa, byte skor och sedan drog jag. Sista bussen hade tydligen gått och det kändes lite halvmysko att övernatta hos en klasskille första veckan så Nils fixade taxi till mig. Väl hemma träffade jag Nils första gången på hela dagen. Jag åt mackor, dansade, var allmänt dräggig och Nils sänkte musiken för att grannarna inte skulle bli störda. Förhållandet är underbart.
Idag ska jag på välkomms-grejs på Universum. Men vi tar den sena tiden. Så fram till klockan ett ska jag nog äta frukost,  sova framför tvn, ta en promenad till solariumet, läsa ur läroboken och om AT-historik. Ikväll ska jag och han pojkvännen äntligen träffas och ha lite kvalitets tid tillsammans. Men det blir studier också.

Kommentarer
Postat av: liz

haha du är för go!! puss

2011-09-08 @ 17:22:05
URL: http://lizlin.devote.se/
Postat av: Joanna

Men jytte då! Fett kul verkar ni ha det iallafall! <3

2011-09-09 @ 12:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0