det där..

Dagen har inte avvikit något från de andra, nästan. 09:00 Föreläsning om protein. Läser föresten delmomentet Näringslära nu. Det verkar väldigt, väldigt intressant. 12:30 inventering på jobbet. Jag är halvtrött på att räkna och väga papper nu känner jag.. 16:55 bussen hemåt Nu: ska jag hjälpa Nils med den där middagen.
Ps. halv-töntig bild det där. På fyllan kör jag alltid en intensiv fylleblick likt en kåt älg (?) och i nyktertillstånd kör jag tönt-leende eller stoneface. Varför?! Det är inte lätt det här, och jag som inte bara vill langa matbilder... suck.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Posarn! ;)tycker det ser bra ut! keep up the good work!

2012-04-22 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0