Sa någon studier?

Middag: lins och sojabits-grytta med bullgur och fetaost.
Klockan ringde vid halv sju imorse, mycket skulle hinnas. Träning och timmar med plugg på Universitetsbibloteket. Det blev jag, Nathalie och Nils runt ett runt bord med böcker och extentor som sällskap. Nästa vecka ska jag ha lite mer kul och hinna träna mer. Kul ska jag ha genom att träffa personer som jag inte träffat på ett tag. Jobba ska jag göra också, fyra av dagarna. Men det är nästa vecka det. Denna lördags kväll är pluggfri men ska spenderas hemma. Det är en betydande dagenföretenta-dag imorgon så klockan ska ställas tidigt igen.
Föresten, det här med mat... Det är nog mitt största intresse just nu. På tal om det så hejdå, nu ska jag lägga mig i soffan, se på skit, dricka te och äta scones med smak av kamomill och kanel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0