För att det blir roligare med bilder

 
Innan jag säger godnatt och kryper ner i sängen för att läsa Sirila gentlemän sökes så ska jag kortfattat berätta om dagens dag. Den började där gårdagen slutade, i Nils föräldrars hus, med frukost framför ett avsnitt av Game of thrones som förövrigt är en underbar bok!
Resten av dagen bjöd på finfint umgänge. I Södertälje möte jag upp Elin för fika och nu ikväll lyckades jag lurad över Denise för att äta kvällsmacka och dricka te med mig. Mysig dag och kväll med andra ord!
Kortfattar var det, så nu säger jag godnatt och hoppas att bilderna ovan inte får er att drömma mardrömmar. Jag förstår att det är stötande med så töntiga bilder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0