Jadu

 
Två bildbevis på att jag fortfarande lever, har en hall att ta kort i, kläder att ha på kroppen, en sambo som kan ta kort med sin opererade hand samt att solljuset inte visar sig här uppe i norr. Blek som tusan men jag tror att jag kommer tacka mig själv när jag är äldre och har hälsa. Jag har beslutat mig för att aldrig mer lägga mig i ett solarium igen!  En annan förändring är att jag har dragit ner på min fiskkonsumtion. Kommer jag sluta som vegan? Det är frågan...
Ibland undrar jag hur den lilla bokhatande, köttälskande och utseendefixerande fjortisen till Jytte kunde formas till den hon är idag.. Utseendefixerad är jag nog fortfarande och kommer nog alltid att vara men det där att värdera saker har blivit min livsfilosofi. Medvetenheten är det viktigaste enligt mig själv.
 
Jadu, haha! Det här inlägget skulle handla om ett hej från mig och skryt om att jag ska iväg till Iksu för att träna. Jag har inte tränat på år och dar, känns det som, så nu när jag väl ska det så måste jag ju skriva om det! Nu är hej och träning skrivet och sambon har diskat klart så det får bli ett hejdå också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0