Avslutande av veckan

Denna vecka har jag inte varit den gladaste flickan. Stress gör mig nere och less. Mycket, mycket plugg har det varit men nu såhär sista dagen på veckan känner jag mig på topp igen. Med rätt prioriteringar så kan man vända sinnesstämningen på bara någon dag. Det är jag ett levande bevis på. I Onsdags sa jag stopp till mig själv och prioriterade bort några träningspass, några kalas, jobb och lade till kvalitetstid med han jag älskar, lite egentid framför tvn och en såndär par-middag med Malin och Pontus. Det var det som behövdes för att få mig upp på banan igen.
Denna söndag då? Den har inte tillbringats ute i det fina vädret utan inne på Iksu. Halv kul men hel nyttigt för en brud som känner sig lost i organisk kemi. Dock blev det träning också, Indoor Walking med Malin, löpning av 7km och små träning av mina axlar. Nu: middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0