En nöjd nörd

Igår efter föreläsningen om Kost och Hälsa for jag och Emilia ner på stan och inhandlade en varsin ryggsäck. Jag har varit i behov av en väska att bära på ryggen i ett halvår så igår var det dags att sluta vara en ytlig jävel och bli en sann student. Idag har jag använt min babe och jag är förälskad. Det är inga problem att ta med bok, block, pennor, agenda, träningskläder, skor, handduk, vattenflaska, matlåda m.m när jag har min älskling som slukar allt. Tjejen här är nöjd!
Annars idag då? Sovmorgon tills klockan ringde vid halv åtta. Morgonpromenad med min karl sedan frukost och plugg av forsknings metodik. Tentamen på torsdag, längtar... Vid 20 över 10 for vi in till Iksu för träning, lunch och sedan stod kemi på schemat för min del. Nu är jag hemma igen för att fortsätta plugga FM. Forskningsmetodik är heltklart världens, och då menar jag verkligen världens drygaste kurs. Om det känns extra omotiverande nu när jag samtidigt köra världens, enligt mig, roligaste kurs i Livsmedelskemi och Nutrition. Svårt att prioritera bort hemuppgifterna i kemin för att plugga in äckliga och orelevanta forskningsbegrepp. Önska mig en underbart rolig kväll va!!

Kommentarer
Postat av: marie

Önskar dig en underbart rolig kväll!!

Å du, det är bra med en ryggsäck som inte är såå himla stor. . . Den blir tung när man packar ner allt man tror att man behöver... ;o

Jag menar, en stor rygga får plats med mycket på gott och ont, men den blir tung också.

Kram på er // M

2012-01-31 @ 18:36:05
Postat av: Sandra

Åh jag behöver nog också en nördrygga men jag vågar inte köpa en, så svår att matcha. Men du var skitsnygg i din, ser ut som en äkta student!

2012-02-01 @ 09:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0