Jamen det som har varit...

Torsdag kväll: Hemsk middag ifrom av Veg. buffe på Örtagården på Östermalm. Maten var snuskig, tallrikarna skitiga och lokalen luktade unket. Jag åt halva innehållet av ett torrt bröd och en melonskiva. Jag var var en hungrig jävel när jag lämnade restaurangen.

Fredag: Packning av Nils väskor. Till Sorunda för att komma försent till en frokost med ett gäng underbara människor i tvillingarnas hus. Resten av de ljusa timmarna spenderades med att lasta bilen, packa och titta på film. Avslutningen av dagen ägde dock rum i Nynäshamn på Thaien med några av de där underbara männsikorna, minus några av dem, plus en Joanna och Dan.

Lördag: Upp innan tuppen för att fara uppåt och hemåt. Lunchade gjorde vi i Hörnesand, för att där ska man väll ha varit någon gång i livet? Väl hemma blev det mat och uppackning. De sista timmarna av dagen gick inte till spillo utan firades hos en Patrik med människor och film.

Söndag: Efter en lång och seg sovmorgon, sconesfrukost vid tvn blev det lämning och låning av böcker samt storhandling av mat. Efter lunch, uppackning, middag satt vi båda med plugg. Dock gick största delen av min tid till att pussla ihop mitt schema för den månaden som väntar om två veckor. Det gick bra med undantag för några frågetecken. Jag är motiverad och är inställd på att det kommer bli hårt att läsa två separata kurser pararellt men det kommer gå bra bara jag pioriterar rätt och kämpar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0