Måndag - en start

"Vad ler du åt?" "Jaha, du tar bild"
Vi börjar denna dag töntigt genom att sitta i kameran på datorn och le. Denna dag, likt alla andra, är en början på något nytt. Dagen kommer att spenderas på Tandläkarhögskolan. Väldigt knasigt att båda kurserna börjar i samma byggnad, på samma våning där ingen utav utbildningarna har sina hemlokaler. Jag vill tro att det är ödet men det beror nog på att tandläkarnas lokaler nu idag står tomma. Klockan 08:30 börjar introt för beteendevetenskapen med mina vänner som är arbetsterapeutstudenter och klockan 13 början uppropet för oss kostkursare och dietisterna. Det kommer bli en bra dag idag, det känner jag på mig. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0