Onsdag

De händelser som har gjort gjort denna dag till en bra dag. Jag vaknade tidigt vilket var skönt då jag han göra mycket bra saker på morgonen, ta en morgonpromenad och baka scones var två ut av dom. Sedan for jag iväg till Vårdvetarhuset och gick på en halv föreläsning. Motivationen för forskningsmetodik var nära noll idag. Tänkte att jag troligtvist skulle göra mer nytta någon annanstans och drog till Iksu. Där blev det läsning av kurslitteratur, ätning av lunch samt löpning, för att beta av de där kilometrarna. Sedan blev det trippelpass och två träningsdejter. Indoor walking-pass med Madeleine och ben-pass med Rickard. Sedan ett mycket kort simpass på det. Nu efter middagen är jag trött. Mycket. Jag ska ligga i soffan och sega hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv. Tack själv fina Jytte :).

Detta måste bli en vana.

Kram

2012-01-20 @ 08:24:36
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0