Veckan i träningsform

Antal tagna morgonpromenaden: 5st
Antal löpta km: 11km
Antal simpass: 2st korta
Antal styrkepass av ben: 1st
Antal styrkepass av ryggen: 2st
Antal styrkepass av bålen: 4st
Antal styrkepass av bröst: 1st
Antal styrkepass av biceps, triceps: 1st
Antal styrkepass axlar: 2st
+ 1st Indoor Walkingpass
Kommentar: Inte lika mycket fokus på träningen vilket resulterade i en lugnare vecka. Halvt missnöjd med att jag inte la prio på ett yogapass som jag har lovat mig själv. Mindre simning än vad målet sa men det är okej. Nästa vecka ska se likadan ut som denna men undrantag för att jag ska utöka simpassen och inte behöver springa längre än 9km denna vecka pågrund av att jag sprang 1km mer förra. Jag har som nyårslöfte att springa minst 50 mil i år, 1 mil per vecka, för att få igång löpningen.Funkar kalas än sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0