Post it


Idag har det pluggats, mer? Jag tog en promenad till affären och köpte ägg och bananer, typ det. Min studieteknik är att skriva om fakta X antal gånger, ibland tänker jag på hur ofta det lär bli fel när jag skriver om det som jag gör. Som viskleken, det börjar med en fakta men slutar som något helt annat. Men änsålänge har har tekniken fungerat och varför bryta ett vinnande koncept? Med vinnande koncept syftar jag på att jag hitintills har klarat mitt första år på universitetet utan omtenta eller komplettering i något moment. Dock är terminen inte slut än och jag bör nog inte ta ut segern i förskott.

Föresten så har Mikrobiologin påverkat mitt sätt att rengöra köket och jag som redan var en pedant...


"Jag kokar disktrasan en gång i veckan" citat från vår lärare Roger (fd. hälsovårdsinspektör).

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Men vad skönt att du hittade något iallafall :) Haha. Vad kul! Vilket 17-km lopp är det?

Jag pluggar till lärare :)

2012-06-05 @ 16:20:56
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0