Söndag

Idag har jag känt mig produktiv, det jag har hunnit med sen klockan åtta imorse är att:
  • Ta en morgonpromenad på 50 minuter
  • Tvätta 
  • Springa 1mil (på tiden 54minuter)
  • Köra ett intensivt träningspass av hela överkroppen (förutom triceps) som tog cirka timmen
  • Duscha (oj vad detaljerat det här blev, jag kanske ska skriva att jag både har bajsat och kissat också?) 
  • Storhandla 
  • Baka piroger, bröd, pizza och laxpaj (blev matlådor som ska konsumeras i veckan)
  • Gräddat pannkakor 
  • Cyklat några km bort för att ha kvällsfika vid vattnet 
Nu ska jag krypa ner i sängen och göra Nils sällskap, han arbetar på natten så det blir sömn tidigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0