ett kvitto på att jag klarade 200 procent plugg

Upp denna fredag för att köra pass på Iksu. Blev 5km löpning, träning av axlar, rygg och mage. Efter blev det somskola del 1. Jag ska lära Nathalie att crawla. Det gick kalas! Dock återstår fler simträningstillfällen för att andningen ska fungera.
Kom hem för ca timmen sedan och har hunnit äta lunch samt varit stolt över mig själv. Jag klarade tentan i livsmedelskemi. Vilket betyder att jag klarade att studera 200 procent och fixa alla moment. Jag klarade två svåra tentor som brukar vara korviga för oss studenter och jag gjorde det samtidigt! Jag är stolt, som fan! Nu har jag den perfekta känslan för hemgång. Vi far om några timmar. Det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis!!! Du är så duktig! :)

2012-03-31 @ 08:19:40
URL: http://emeliesohlberg.blogspot.com/
Postat av: Max

Var det inte du som skrev mkt om Snook innan? Så jävla synd iaf att de splittrades :'(

2012-04-01 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0