25 oktober

 
Hur ser dagarna ut för stunden?
  • Muntlig tentamen på onsdag vilket innebär en heldel plugg för tillfället. Fast kanske inte så mycket som skulle behövas. Det återstår dock att se!
  • Ingen träning hittills denna veckan pga att jag har känt mig seg, dåsig och frussen. Jag har varit rädd för att bli sängliggnde eller tappa motivationen. Att ha perioder på cirkus en vecka då jag inte tränar tror jag kan vara bra för min hälsa. För aldrig går det så lätt att spring som när bena har fått vila några dagar! 
  • Idag har jag varit lite extra lycklig. Jag och sambon har varit iväg och storhandlat i tre timmar. Att storhandla mat är nog en av det roligaste aktiviteterna som finns! Nu när hyllorna är fyllda sitter jag och söker mellan olika mumsiga recept. Det där med mat är jävligt underbart! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha ni är så söta ni två :) Mat är bra det, you go girl!

2012-10-26 @ 17:07:18
URL: http://lotta.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0