September och livsglädje

 
Gårdagens mys med Madeleine bjöd på fruktsallad i massor. Jag vill sitta och skriva femton kärleksförklaringar till denna brud men det låter för töntigt så det får räcka med att säga att jag är otroligt glad att jag är en av hennes vänner och får njuta av hennes otroliga energi. 
 
Jag ska cykla iväg till det där Universitetet snart med en otrolig livsglädje. I helgen kommer min fina mamma hit och ikväll ska vi ha knytis samt bus här med några av tjejerna i klassen. Let´s talk about sex, baby! 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

<3333 fina fina fina människa. Tack för du finns i mitt liv!

2012-09-20 @ 23:05:32
URL: http://madeleinep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0