flytt

Dagen började i soffan med datorn och plugg. Fortsatte på bibloteket med samma sällskap plus en Linnea. Sedan har jag hunnit med att tillaga middag, ätit samt varit ärlig. Ärlig för att man blir ledsen och arg på människor som beter sig omoraliskt. Den 1 juni flyttar vi ifrån denna lägenhet som vi har hyrt i andrahand av Nils barndomsvän. Vi flyttar till förstahands boende utan överhyra. Mitt råd till omvärlden är; lite aldrig på någon när det gäller pengar! Girighet är vidrigt men tyvärr inte ovanligt.
 
För att avsluta det positivt så måste jag yttra mig om att det här med att flytta en gång om året gör att man inte samlar på sig för mycket skit. Ett försök till positivitet i alla fall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0