Dagen då jag inte dör

 
- Idag är det börsdag! utbrast Nils i glädje när jag tände sovrumslampan imorse.
- Det  är en annan slags dag idag också, svara jag honom bistert.
 
Idag är dagen. Dagen som jag har hållt mig vaken om natten i tre år nu. Idag ska jag skära ett snitt i min arm och ta ut p-staven samt sätta in en ny. För vem kan överleva utan sex? Usch så inte värt det... tänker jag och är rädd. Men jag kommer utvecklas idag, det är en sak som är säkert! Jag har mognat tre år sedan sist och det ska jag bevisa. Idag är dagen som jag förhoppningsvis inte dör.
 
 
Och så kan man ju fundera över skillnaden mellan personlig och privat... 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart du inte kommer dö Jytte. Du som är så stark och grym! En liten P-stav är ingenting för dig. Lycka till :)

Svar: En mes är vad man är.. Men tack för att du tror på mig Lotta! :)
Jytte

2013-02-18 @ 08:40:52
URL: http://lotta.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0