Hoppas att du har god hållbarhet för jag vill ha dig kvar länge.

 
 
Ume igen! Jag har lovat mig själv att bara placera min rumpa i SAS flygplansstolar i framtiden. Detta pågrund av deras underbara service, bra studentrabatt och inte minst för att gynna våra Svenska statliga bolag. Jag säger nej till Norwegian och ja till SAS tillsvidare.
 
Annars då? Jo, jag måste få beskriva den lycka jag känner genom en kärleksförklaring till min vackra vän Madeleine. Hon har vattnat våra blommar och sett till vårt boende medan vi har varit ute och flängt. När vi kom hem idag väntade ett kuvert på bordet med ett kort i som gjorde hjärtat varmt (samt att blommorna såg lite extra levande ut, gröna fingrar någon?). Jag har känt denna underbara varlse i cirkus året nu och jag är så lyckligt lottad som får ta del av hennes tid och liv. Hon är en av de personer som får mig att vara lycklig. Det är nog därför jag trivs så bra här uppe i Ume, för att jag har träffat många otroligt fina personer här. Sådana personer som jag önskar att jag kommer få ha nära hela livet. Hjärta. 
 
För att byta ämne igen och få med sista bilden i inlägget så har vi precis varit på Iksu. Blev löpning på band enligt ett träningspass från Runner´s world
  1. 1km uppvärmning med lutning på 1procent, jag valde att lunka på 9km/h 
  2. Sedan fortsatte jag med hastigheten 10km/h första km på träningspasset
  3. För varje km höjde jag hastigheten med 0,2km/h tills jag kom upp till 6km
  4. Vid 6km börjar sänkning med 0.2km/h per varej km tills du kommer till 8km
  5. Sedan nedlunk 
Detta slutade på 10km precis under timmen. Inget monster-ansträngande pass (om jag får leka cool) vilket passade min dagsform bra då jag inte sprungit ordentligt på länge. 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Underbara människa! Försvinn aldrig ur mitt liv!

2013-01-05 @ 09:56:07
URL: http://Madeleinep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0