Skor

 
Dessa gobittar fick invigas på Iksu idag. Inte på riktigt dock. Det blev träning av styrka i cirkel. Alla muskelgrupper fick sitt genom aktivitet med vikter. Ingen löpning. Gå in dom är det jag ska göra, och gör. 
Jag har haft uppehåll från tung fysisk aktivitet i veckan då jag har varit dåsig. Jag har blivit med en stor svinkoppa. Hejsan bakterieinfektion! Men jag kände mig okej imorse och nu efter ett lungt träningspass känner jag mig bra. Förhoppningsvis känner jag mig bäst imorgon. 
 
Vi får se när löparskorna får invigas på riktigt. Det känns nedrans lätta så jag är sugen. Men skynda på ska man inte göra. Lyssna på kroppen är A och O, sägs det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0