Vill ha vill ha vill ha.




Behövs det nytt vårsmink till sminkväskan ? Men är pengarna slut ?
Var lungt !
Jag var inne på Souk och affären Pashion Cosmetics som är en liten och söt smink affär.
Jag ville aldirg lämna affären efter jag hade tagit en tit i den ! ^^
Så underbart biligt smink, och så bra !

Det här var mina budget favoriter, de hamnar snart i min sminkväska tror jag :D

image448En färgad dagcream som fuktar huden, kostar 49kr. 

image449Underbart solpuder <3 för ynka 59kr, finns i en annan rödare och varmare färg. 

image451Super bra puder för ett mkt mkt bra pris, 49kr.

De där var mina favoriter, skaffa egna vet jag, kolla deras sida lr butiken i Suok. 




 

Kommentarer
Postat av: petra

Vad billigt, Ahhhh Vill ha! (:

2007-04-13 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0