Håret och snook-tee .




Imorron är det som sakt snookspelning och klart som fan att Jytte skah aen hemmagjord tee.
Jag köpte en herr tee från hm för 49 kr .
Tänkte köpa klädesfärg men hittade inge bra så spritpenna får gå det med.
Så tog jag då också fram symaskinen och syde ett hjärta .
På min snook-tröja står det nu lite töntigt  I <3 snook men gillar den ändå.

Får se om den används imorron men annars var den kulig att göra ! ^^

image705image707

Och så klart kort på det Nya håret.
OK jag är i stort behov av en dusch nu så är lite skabb om man får säga det själv.  

Men ska dra och packa och ta den där duschen, See u <3 
 

Kommentarer
Postat av: Sajjo

Snyggt hår, Snygg tröja! :)

2007-06-28 @ 20:35:24
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Jytte

Åå här langas det komplimanger, bara o tacka o ta emot då :D Tack Sarah !

2007-06-29 @ 09:59:12
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0