In London !



Sitter nu har i LONDON !
Det er super bra har och jag alskar det sa mkt !
Hittade en data pa hotellet och det er assa har jag sitter (jobbit att man inte kan skriva alla bokstaver "/) .

Men till resan....

Vi kom igar och ga han vi inte gora sa mycket forutom att kolla stan och ata pa restaugang.
Shopping vart de lite ocksa, 2 toppar och ett par shorts (och idag ett par skor) . 
Blir mer sen det lovar jag !  

Idag har vi sett mycket saker som big ben, harrods, madame tussauds (eller hur de stavas)), Tower, London bridge. 
De besta var madame tussaude tog manga bilder dar.

Imorn ska vi shoppa mkt mkt mkt, de har super bra shopping har (har hunnit smygtitta lite) ! 

Kan ej skriva so mkt so detta for vara bra men ha det alla ! saknar er men bara lite :)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Säg till mig när du lägger ut bilderna från London!

2007-11-03 @ 14:29:53
URL: http://amanda95.blogg.se
Postat av: madde

Gud vad roligt!
Vart i London är du? :)

2007-11-03 @ 16:00:53
URL: http://madelous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0