Tillbaka från Frankrike.

Inte riktigt va.
Men i alla fall, det har gått tre dagar utan Jytte. Tre dagar kanske låter som en kort tid, inte för mig.
Har väll kännts ungefär som tre månader, vilket suger röv. Saknar henne något extremt mycket.

Men nog med gnäll, kan väll berätta vad jag gjort idag.
Jag gick väll upp runt nio och begav mig direkt till datorn för att tråka, inte det minsta ovanligt.
Efter en blick mot klockan insåg jag att det var dags äta frukost, sagt och gjort. Det blev rostade mackor och oboy, nyttigt? Nej knappast, men gott som fan.
Efter frukosten insåg jag att det var fantastiskt väder ute och pappa har tjatat på att jag ska täcka om båten min.
På med ett par kortbyxor och dojjorna, dumt gjort.
Började med att slita av hela presseningen, fick se till min stora förskräkelse att båten var möglig och äcklig.
Fram med högtryckstvätten och tvätta, vilket inte var någon hit. Andledning var följande: Mycket vatten, äckligt vatten, skabbigt vatten och såklart skorna, fel fel fel. jag tröttnade snabbt och begav mig in igen för att låta båtens rengörning falla i pappas händer. Väl inne så letade jag reda på lite tvättmedel och vred på duschen, så nu står mina skor på torkning och är återigen svarta och vita, i ställe för bruna och någon grön aktig färg.
Så nu sitter jag här och försöker göra det sista på mitt No arbete, men har absolut ingen arbetslust.

Senare blir det nog Nynäshamn och fixa Adams båt, det blir tillskilnad från min båt väldigt kul. Hoppas på sjösättning snart.

Ah det var väl min dag, inte specielt intresant. Men man kan hoppas att någon läser i alla fall.

Saknar Jytte Väldigt mycket och sen så älskar jag henne vääääldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: sara

smart magnus att skriva att det är du :P

2008-05-30 @ 20:50:43
Postat av: Katten

jo för det fattar man inte xP

2008-05-30 @ 22:05:43
Postat av: geten

fan magnus,inte visste jag att du var en bloggare:p

2008-05-31 @ 12:06:29
Postat av: Kitty

Nej inte jag heller, men vad fan jag hade tråkigt och saknade henne:P

2008-05-31 @ 12:20:12
Postat av: Jytte

Vilket fint inlägg magnus :) är och shoppar för stunden, det är inte kul! Franskarna suger röv och jag vill bara hem och sova men ska på fest ikväll :(saknar och älskar dig mest <33

2008-05-31 @ 16:51:58
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: dandaman

ehh magnus :S

2008-06-05 @ 12:48:15
URL: http://dandaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0