Because when I look in her eyes I just see the sky.


Åkte till skolan för endast en anledning idag. Svenskaprov.
Förkyldningen sitter i och blir bara värre och värre. Jag vill inte bli sjuk nu. 
Kroppen gör också ont men det blir bättre ialla fall. Så lite positivt. 
Men skoldagen var annars bra. 
Jag måste erkänna att jag verkligen gillar klassen och att gå en skola i Södertälje. 
Det är faktiskt så att jag blir lite mörkrädd när jag kommer hem till Sorunda. 
När tankarna går tillbaka till Sunnerbyskolan så funderar jag hur jag klarade det. 
Att vara i Sounda på heltid och endast lämna byn när man åkte in några timmar till Stockholm. 
Fast jag ska inte klaga, min pappa har bott här hela livet. Jag tänker på honom och känner medlidande. 

Jag slänger in bilder på håret och såklart en pose.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0