Blodomloppet 2012

Idag under loppet var jag arg, väldigt arg. Mest på mig själv för att när det går dåligt i början av ett lopp så ger jag upp, motivationen dör. Sedan var jag arg på det vanliga: folk som saknar självkritik och ställer sig i fel startfällt så att starten går trögt, denna start gick ovanligt segt... Sedan var jag arg för att jag fick äckel håll. Vad mer finns det att klaga på? Jo, underlaget var inte det roligaste heller. Bitter jävel? Ja, när jag kom i mål var jag ledsen, besviken och arg över min prestation. Men tiden då? Blodomloppets tidtagning börjar först efter 200meter in i loppet men jag tog tid med pulsklockan. Milen sprangs på 49,14 minuter så målet klarades i alla fall. Egentligen ska jag alltså vara nöjd men det är jag inte. Usch för mig själv! Men jag försöker att tänka framåt och Parloppet som ska springar om två veckor i Hagaparken. Tills dess ska jag lägga fokus på löpträningen och ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Ska fixa motivationsmusiken till dig så ska du se att du kommer komma på lättare tankar :) Väldigt roligt att ni var med :D

2012-05-29 @ 22:15:14
URL: http://musikhjalpen.blogg.se/
Postat av: Rickard

Ska fixa motivationsmusiken till dig så ska du se att du kommer komma på lättare tankar :) Väldigt roligt att ni var med :D

2012-05-29 @ 22:16:19
URL: http://musikhjalpen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men Jytte, du är sååå jäkla bra <3.

2012-05-29 @ 23:35:48
URL: http://madeleinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0