Dag i sthlm

 
Imorse tog jag flyget för att komma ner till stora staden. På Arlanda blev hämtad av far och mor, handlade lite förnödenheter som sedan lämnades i min systers lägenhet där jag ska bo i veckan. Sedan begav vi oss till Södermalm där vi möte upp systern för att bruncha på Södra teatern. På det så har vi tagit en runda i elljusspåret och jag har lagat mat som nu ska fylla matlådor. Söndagen är gjord och jag är helt slut efter dagens flängande. 
 
Imorgon ska jag flänga lite till då jag ska göra fältstudier. Dock ska det bli nedrans intressant. God natt.

Kommentarer
Postat av: Max

Satt och läste igenom allt du skrivit om Snook nyss, lite nostalgiskt ändå måste jag säga. Jag som trodde jag var besatt men det är inget emot vad du verkar vara haha. Men absolut inget fel med det. Såg Oskar live denna sommaren och läste idag att Danne ska ut på höstturné så ska se honom för första gången också. Bra vibbar när Oskar rappade sin vers från "Min click" (feat. Petter) på scenen och sa se "Vi tar det tillbaka". Har annars fått känslan av att han lagt av att rappa helt på scen annars (inte sett på några klipp). Danne släpper ju ett blandat hiphop/pop album i november däremot, sett flera klipp från Way out West där han kickar lite raps. ;)

Ha det.

Svar: Men oj, det kanske man själv skulle ta att göra nån dag. Haha, jo jag har verkligen varit besatt av Snookarna. Än idag när jag hör deras musik så får jag en underbart varm känsla i kroppen, trots att min fanatism försvann efter duons splittring. Vad härligt att du ska se Daniel live. Jag har lagt märket till att de båda fortfarande har kvar lite av sitt snook-gung från förr, hoppas att du får ta del av det i höst. Dock har jag inte sett dem live på flera år, men mina föräldrar såg Oskar live i fredags och uppdaterade mig om att han fortfarande kan leverera på scen. Kul att du hade intresse att läsa mina dammiga inlägg om Snook och att du lämnade en kommentar! Ha det fint!
Jytte

2013-09-23 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0