På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv .

image1154






Sova sova sova, vakande precis men vill sova lite till.  Det är fan va min blogg handlar om just nu, sova ! :(
Ska bli ändring jag lovar .

Idag på vår so så somnade jag för att Böök läste världens tristaste berättelse om någon från 2 världskriget och hon har sån där jagskagörasådusomnar-röst, sjukt jobbigt ! Men oj nu vart det sovsnack igen sorry darling !  

Imorgon ska vi i skolan ha fotbollsturnering och själv är man ju lyckligtlottad att man har skolans bästa fotbollspojkar i klassen, men dok inge flickor så jag MÅSTE spela.... OMG är bara förnamnet .  
Jag kommer göra bort mig så mycket men får tänka på att det är bara ett halv år kvar i min skola så det gör inte "så" mycket om jag typ råkar göra självmål...

Måste starta om datan nu och hålla tummarna på att inte min msn ska få damp...

Ha det så bra så ses vi bejbi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0