Lagom färgning .


image697


Denna sommar dag har då vart lite mysig. 
Först for jag ner till nynäs och köpte lite färgning till mitt hår (vart ingen färgning igår).
 Sedan vart det bad i grinsjön med Malin, Maja och Denise, skönt med lite bad och ett super tillfälle att bättra på min inte så bruna bränna.
 
Och så vart det ju lite färgning av mitt hår också, mörkare vart kalufsen. 
Tack för det Denise !     

Nu sitter jag här hemma och chillar och ska snart ta och äta lite.




Men nu kan jag ju ta mig lite tid att berätta om en väldigt rolig nyhet som jag fick veta i går.

Denna nyhet gillas av  oss snooktöntar och mode galna freaks skulle jag tro.
Det är så att Snookaren Daniel Adams-Ray är på G med ett nytt märke, Lagom är namnet.  
Super kul tycker jag !

Jag totalt älskar Dannes stil och tycker att han är en super cool snubbe så jag tror att hans märke kommer göra succé. 

Så tackar Elenour för att du alltid har ögonen öppna för nya roliga nyheter när det gäller snook ! ^^
Nyheten snodde jag (som den tjuv jag är) från Karoline.  


image698image699



Kommentarer
Postat av: elenour!

haha, självklart! det är bara kul att berätta för nån annan som är helt in to snook :)

2007-06-26 @ 22:21:33
Postat av: Denise

Varsågod Jytte! <3

2007-06-27 @ 17:27:49
Postat av: Anonym

Det är inte hans eget märke. Lagom är ett samarbete mellan Daniel och Nette Sandström. Kläderna finns att köpa på SOM
Kolla in www.myspace.com/wwwprecislagomcom

2007-06-27 @ 20:38:10
Postat av: Jytte

Åå tack så mkt för den informationen !
Men det är synd att alla som kmr med bra fakta är anonyma, skulle va kul med ett namn eller nått.
Men Tusen tack i alla fall ^^

2007-06-28 @ 10:00:07
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Anonym

åh ett till snookfan :)
Fan vad roligt med kollektionen, den första kollektionen är ju så jävla snygg :D

2007-06-28 @ 10:43:14
URL: http://blueberrydelight.blogg.se
Postat av: Josse

Hej ville bara tipsa om du inte redan visste att det e inte så bra att färga på sommaren ;P Det slits jättemycket på håret även om man bara tonar, det sliter ju redan mkt på håret eftersom det bleks av solen. Dessutom har ju du redan en skitsnygg orginalfärg ^^

2007-06-29 @ 00:14:28
Postat av: Jytte

Aha tackar för tipset ^^
Naw snällt sakt men jag gillar den inte så jag kmr nog fortsätta att färga kalufsen ändå :D

2007-06-29 @ 09:18:25
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0