Hemma från Åland .



Hem ljuva hem .
Vart en halv kul och jobbig helg, lite smått om helgen kanske.. 
Jag delade rum med dom två hårdrockstokiga flickorna Denise och Mikaela.
Såklart glömde vi cd-spelare så vi fick lyssna på Mikaelas mobil (som har 30 hårdrockslåtar låtar) hela tiden, det ända jag har att säga är att jag kan dom nästan utantill nu .   

På matcherna kämpade vi hårt så nu har ALLA ont från topp till tå och är jag då inget undantag, jag är fett rädd att jag inte kommer upp ur sängen imorgon .
Fast jag kan gärna ta och ligga och sova hela dagen imorron, det är ju nämligen skola igen ! 
Har inte vart i skolan på 3 veckor pga praon.  

Måste berätta om dom fucking jobbiga finskorna vi möte.  
Nästa gång jag ska över på finskmark ska jag för tusan ha med clerasin, vadå mycket acne ? 
Aja dom körde i alla fall fult och sa "fitta" hela tiden, fast på finska dåra. 
21:an som jag hade på min kant var otroligt irriterande och svenska kunde hon också tror jag. 
"Jävla Fitta" sa hon och kollade på en som om hon äge stället.
Vadå ? jag fick damp på henne och puttrade henne lite i ryggen (men bara lite) och gick på henne som fan och skrek till lite så jag fick frispark när det egentligen inte hände nått, bästa domaren.    
Den jäven spelade inte andra halvlek men då satt hon och skrattade åt en och härmade en som en lite skitunge. 

Hehe lite aggression man fick ut nu då men måste dra och sova eller bara softa men ha det så bra <3 
(kan fortfarande inte lägga in bilder ordentligt, jobbigt)
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise ( Hårdrocks tokig tjej)

Hahah, Jytte erkän att du gillar rock lite efter den här resan?! =)
Hahah, joo ont har vi, överallt =)
Älskar dig

2007-11-19 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0