Kyrkskolan i mitt <3



Idag har det för en gångskull vart en super kul skoldag ! 

Först flöt de på som vanligt med Engelska, Idrott och So sen vart det lunch och då traskade jag, Malin, Maja, Simon och Johan ner till Kyrkskolan (en skola med F-6 där jag gick som liten skit)  .
Vi skulle snacka med småbarnen om discot vi ska ha på fredag.
Vart fett poppis när vi kom dit eller JA barnen var mest tysta och såg ut som de skulle pissa på sig när som helst, de var nog bara för att Simon och Johan ser så läskiga ut !  =)

Men de var så kul o se vart man gick varje dag i 6 års tid och hur de hade ändrat, de hade kvar massa saker vi har gjort, så kul!   




Bilder från Dagen, Carro med hennes nya kompis på 4:de bilden  (sjukt söt, kanske ej syns på bilden men det är en hund)



Sen åkte vi ner till Willys i Nynäs och shoppade godis med mera till Fredag, de gick på ca 1100 kr . 
En gubbe suckade åt oss när vi kom och skulle väga allt godis, blää på honom !  


Nu ska jag ner och käka pannkakor och sedan är det fotboll, om fötterna tillåter de ! 

                                                                  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0