Aik vs Dif ?



Kommit hem från Sthlm för en liten stund sedan, var där och shoppade lite grejer med härligt folk .

Just nu sitter Patrik och visar mig fullt med Aik-filmer från matcher och big brother (dom hade sprungit in med öl i image912BB-huset, ja låter ju lite weird men kul) .
Så nu funderar jag skarpt på att bli Aik:are (hejar för tillfället på Dif men är dok inte så intresserad) .
De verkar ha så kulit och han har lovat mig att jag ska få hänga med in på en match !

Aja vi får se hur det blir med den saken . 

                  

Imorgon ska jag jobba (suck) och sen på kvällen ska jag på överraskningsfest för en vän . 
Kan inte säga för  vem, det är ju som sakt en överraskning  !
Men det blir nog roligt får jag hoppas ....




Nu ska jag ta och fixa lite grejsimojser och så, Ha det folket <3 


                                                               ♥


 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Rätta tankar..
men du kan ju inte "bli" aikare efter alla dessa år du hejjat på dif xD?
Iaf inte en trogen hooligan :)
följ med mig in på en match its all for free ;)
kyssar

2007-09-08 @ 17:24:25
Postat av: Jytte

Hehe men jag har nog inte vart Dif största supporter precis xD
Får göra de :P
(L)(L)(L)

2007-09-09 @ 10:49:04
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0