Nu ska datorn sova .



Nu har jag loggat ut i från msn och ska stänga ner datorn för ikväll.
Ska inte sova riktigt än utan titta lite smått på tvn och fixa håret.
Imorgon är det skola igen.
Denna Fredag ska vi träffa treorna men mer vet jag inte, hoppas på något kul.
Snart helg också och det gillar vi!


Bild- Kihlen

En flicka i min klass berättade att Kihlen hade flirtat med hennes storesyster.
Hoppas att det var innan han blev par med Veronica.
Men damn, förstår att hennes syster skröt som bara den efter Oskar komplimanger.

Tack för idag, slut för idag, vi ses imorgon ha det så bra!♥


Kommentarer
Postat av: Denise

Hejsan gumman!

Jag o eve o cilla har startat en blogg, har du lust att fixa looken ;)

Hör av dig pussen <3

2008-08-24 @ 20:23:12
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0