Skolstart på riktigt .



Jytte är hemma efter en hård skoldag.
Vi hade egentligen inga riktiga lektioner idag utan vi gick bara igenom allt och sa hej.
Det verkar fortfarande bra fast jag är inte så sugen att gå till Franska lektionerna längre.
Läraren i mitt språkval förstod jag mig inte på och inte vad hon sa för den delen heller.
Men det kanske blir bättre med tiden, man får vänta och se.
Vi har språkval i skolan bredvid, alltså jag och en flicka som heter Sandra och klart att man kände sig lite lost.
Man såg nog det på oss för ett par killar frågade om vi var vilse.
Det stod nog ensam media-elev i pannan på oss.


Yes, jag ska nog fråga mina lärare efter karta till salarna.

Jag är lite irriterad för stunden för magen har gjort ont hela dagen, jag har inte fått nått sms om att jag kan hämta min mobil och sen så har jag ingen jacka för den i glömd i Magnus hus.
Det har inte varit en varm dag för en flicka utan jacka om jag säger så.
Nejnej nu ska vi inte hänga läpp för det blir man icke gladare av ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0