Bio in the big city sthlm .



Hemma från Sthlm nu och filmen var riktigt bra faktiskt, Juno skulle jag klart kunna se igen .
Vi åkte till stan mycket förtidigt så vi gled runt och glassade ett tag innan bion äntligen började.

image1391image1392
- Bilder, Jag som langar surface och Malin som ser trött ut .  

Tycker det är hemskt kul att titta på vblogg inlägg och Isabella och Malin övertalade mig till att göra ett själv. 
Jag tillåter er skratta...
 

jytte.blogg.se
Uppladdat av snookistheshit
(säg om ni tycker att det där med vblogg är något jag ska börja med eller om det bara är sjukt töntigt)
 Låg volym, så ni vet så höj lite om ni vill höra vad jag snackar om .  

                                                             ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Vilken undebart fin uppåtstående näsa jag ser ut att ha -.- xD

2008-02-25 @ 18:54:29
Postat av: madde

Videoblogga tycker jag att du ska fortsätta med, det är lite småroligt att höra hur du pratar och så, det vet man ju inte genom text :D

2008-02-26 @ 14:39:25
URL: http://maddesvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0