Shopping .



Yesterday var det jue shopping med Nettan, Isabella var sjuk så hon hoppade av vid sitt.

Det var mysigt men jag kände mig helt skabb efter ålandsresan och alla vet ju hur det är att shoppa då så det vart inte så lång shoppingdag. 

Det jag köpte var...
Brittans parfym
Puder
Sminkborste, min förra försvann mystiskt efter min fest (?)
Nagellack
Kastanievatten, slipper tydlien använda foundation om man har sånt,  hoppas det funkar !
Ett linne från Bikbok



På vägen hem satt världens jobbigaste människa och spelade upp alla sina ringsignaler på sin old nokia.
Vad tänkter foket med när man sitter i en halvtimme och spelar upp tutande melodier som gör ont i öronen? Usch, fy och blää på såna personer!


          Nettan kommer hit idag får se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sött linne :)

2008-02-29 @ 13:02:29
URL: http://vickanp.blogg.se
Postat av: SOFIA

åååh, jag vill ha sån där kastanje grejs. vart köpte du det och hur mkt?

2008-03-02 @ 14:12:08
URL: http://sofius.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0