Så vi kalla till Allsång .



Håller fortfarande på att fixa designen här på bloggen.
Har haft en bloggfri helg då jag har varit med Magnus och Daniel.
Imorgon är det jobb igen och allt det innebär.
JAG VILL INTE !


I
dag åkte jag med Danne till Haninge och hanglade.
Fick med mig en del saker hem och det tycker jag att jag förtjänar, har inte shoppat på några hundra år sisådär.
Slänger kanske in bilder på stuffsen senare.

Något annat som har haft uppehåll i hundra år är outfit-bilder så här kommer en.



Inte bästaste bilder men men inte ska vi klaga.

Vill att mina föräldrar kommer hem med mat till mig, jag är så hungrig.
Men har överlevt värre saker så jag skriver nog snart igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0