God Natt .



Har tittat på en tråkig film med Danne som nu har gått hem.
Föresten så vart håret bra!
Smått snelugg, uppklippt och kortare.
Lite för kort men ska prova med extensions imorgon.
Förut hade jag en perfekt läng på håret men klippte skiten och sen har det slitits och aldrig vuxit ut bra igen, synd men sant.

Tänkte slänga in en bild på förra håret från den tiden men tyvärr så har jag raderat dom bilderna.
Det beror nog på att jag skämdes/skäms.
Som sagt så sminkade jag mig en del förut, ja ni kan ju se själva.


Bilderna är ett halv år till ett år gamla. Detta bjuder jag på men snälla döm mig inte!

Jag får väl motvilligt tacka Magnus och Daniel som fick mig att sluta sminka mig så mycket och gjorde så att foundation på läpparna bara är ett minne blått.

Nej, nu ska jag sova lite för jag är hemskt trött för jag gick upp 10 över 5 imorse faktisk.
Sov sött folk♥

Kommentarer
Postat av: dannemamman

Vet du vännen?

Jag håller med dom, du ser mycket piggare ut utan allt klet i ansiktet.

Måste vara skönare med "riktig" solfärg?

Ha det//M

2008-07-12 @ 00:01:55
URL: http://marieiskogen.blogspot.com/
Postat av: elli

aww, du borde inte vara rädd för frisörer :)

jag ska bli den snällaste frisören någonsin, kom till mig och klipp dig sen! haha :D

2008-07-12 @ 09:22:48
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0