Alla vi som hatar hemprov klappar nu!


Inget boggande igår vilket resulterar i att jag får skriva lite kort om gårdagen. 
Skola som vanligt men en väldigt varm skoldag. 
Över lunchen åkte jag ner och tog en spruta i kära Nynäshamn. Det gick inte bra och jag säger ännu en gång usch för Nynäs. 
Sen for jag tillbaka till Södertälje för att gå på en avslutande lektion och ett utvecklingsamtal. 
Lektionen samt samtalet gick bra. 
Efter detta åkte jag hemåt igen men svängde av till gymmet. 
Resten av kvällen ängnade jag åt vårt härliga hemprov som vi har fått i samhällskunskap. 


Bild- en Becks och en Jytte från gårdagen.

Idag har jag inte varit i skolan utan varit hemma och gjort hemprovet. 
Men jag har tagit paus för att gå ut och njuta av vädret i form av en joggingtur. 
Jag lämnade också huset när jag tog tag i mig själv och åkte ner till gymmet.
Fast nu sitter man här igen med det trevliga provet som handlar om EU och Statskick. 
Jag tror att jag ska lägga ner provet för idag och ta en behövlig dusch.

Props till ni andra i SpMe1 som också sitter med hemprov, snart är det fredag!♥


Kommentarer
Postat av: elin.

Klapp klapp!

2009-04-02 @ 20:36:36
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/
Postat av: Emmy

mer snook... har du någon ny info om dom?

2009-04-02 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0