En dag i backen.


Hemma från en dag på Kungsberget och huvudet gör jäkligt ont. 
Det har annars varit en härlig dag.
Bussresan upp var det sovstund och när vi kom fram blev det snabbt upp i backen. 
Jag hade valt skidor likt några andra. Det var ovant till en början för jag har inte åkt på 3år.
Efter lunchen fick jag knas och gick och bytte mina skidor mot en snowboard. 
Jag skulle ju lära mig åka för cirkus månaden sedan men pga knas så blev det inte så. 
Lite synd faktiskt. 
Jag tog iaf Snowboarden och gick emot allas varningar. 
Jag möte första skräcken, liften. Fast jag klarade det galant. 
Att åka gick sådär till en början. 
Fast Lisa sa att jag var en naturbegåvning och det självförtroendet gjorde susen. 
Sen blev det lite större och brantare backar. 
Till och med en svart en. 
Fast på slutet när det självgoda hade stigit mig åt huvet så faceplantade jag riktigt ordentligt. 
Det gjorde väldigt ont. Som tur är så fick Simon med det på film. 


Jytte åker snowboard
Uploaded by snookistheshit

Man ser mig lite i början men sen så får man följa Elin. Tillsist blir det Jytte och min fina vurpa. 
Ha i tanken att jag endast har åkt 3 timmar och innan hade jag aldrig någonsin stått på en Snowboard.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0