Minnen och önskan om lov.


Idag har det varit en skoldag. 
En skoldag som fick en att längta till nästa lov. 
Endast sex veckor kvar till påskens lov inträffar. 

Idag blev jag påmind om gamla minnen. 
En gammal vän tog smått kontakt och jag fick tillbaka minnen som jag för stunden hade glömt. 
1 och ett halvt år sedan som jag senast träffade personen som var mina tankar länge.
Jag kan inte kalla det kärlek men känslor var det. 
Skönt att minnas de tiderna för då förstår man att allt går att glömma.
Att med tid så kan man tillsist bara minns det bra och glömma det onda i hjärtat och tårarna. 
Fast det sorliga är att med för mycket tid så kan det fina gräva sig så djupt in att vi tillsist inte kan hitta det utan hjälp från en gammal vän. 


Bild- sommaren 2007 var en bra sommar, Maja och Jytte.

Kommentarer
Postat av: M&M

2007 var en bra sommar :) saknar den tiden.

2009-03-02 @ 21:42:30
Postat av: petra

lika snygga var ni då som nu! :d

2009-03-07 @ 13:54:16
URL: http://frankk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0