Snart är det sommarlov.


Jag hatar när livet kommer i obalans och vardagsrutinerna rubbas. De senaste dagarna har jag rymt ifrån läxor, träning och stoppat i mig för mycket skit. Nu ska det bli en vändning och jag sätta in kroppen i rutinerna igen för annars överlever jag nog inte veckan.

Måndag: Japanska omprov och rättning av hemtenta
Tisdag: - 
Onsdag: Inlämning av hemprov i japanska
Torsdag: Historia prov + Scaniamilen (!)
Fredag: Matte inlämning av två hemprov + historia hemtenta inlämning 

+ att jag måste hinna ta igen träningen som jag har missat de senaste dagarna, som sagt Scaniamilen är bara några dagar bort.




Hoppas jag är vid liv när det efterlängtade sommarlovet kommer.♥

Kommentarer
Postat av: bella

sökte på snook och skulle se om man kunde hitta deras blogg. Men så kom din blogg upp och stod att du skrev om dem, du vet inte när dem ska ha nästa spelning? tack för mig!

2009-05-24 @ 15:40:45
URL: http://bellaeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0