Onödigt är ordet.

Helgen som har varit tillbringades i soffan och på bokhandeln. Jag har varit en förkyld arbetare denna helg alltså. Så det har tyvärr inte varit en höjdare till helg men vafan snart är det lov och då blir det andra bullar.
Jag är fortfarande lite småsjuk och funderade starkt på att vara hemma idag men pluggis som jag är bestämde jag mig för att åka till skolan iaf.  Jag tvingade upp en pojkvän, tog 7-bussen bara för att komma till skolan och inse att vi endast har en lektion idag. Lektionen börjar halv 3. Jag hostade lite extra och begav mig hemåt. Så nu sitter jag här i min soffa igen och ska börja göra skolarbete. Fokus på jullovet då går veckorna nog snabbare. Eller tvärtom.
Föresten så börjar mitt och bäste Dans experiment idag, han ska bli en cool bodybuilder bara så du vet.

Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Jag och jonny ska oxå dit på tisdag :D fast typ runt 4 tror ja :)

2009-11-30 @ 17:17:28
URL: http://sandrafagerlund.blogg.se/
Postat av: dan

haha kunde du inte hitta en mer cp-bild? =)

2009-12-01 @ 20:49:00
Postat av: JYTTE

faktiskt inte, haha

2009-12-01 @ 21:26:39
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: dan

hahahaha ;)

2009-12-03 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0