You said you would love me until you die and as far as I know you're still alive.

Det blev en tidig morgon för mig och Malin. Vid 11 var vi i Haninge centrum för att handla onödiga saker. De mest onödiga produkterna var nog mousse och shampoo från Bobby´s märke. Jag är en osäker och lättpåverkad flicka som köper röda hårprodukter bara för att Blondinen och Kissimjao gör det. Jag får sluta vara en sån jävla äcklig wannabe.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och prova skiten, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: thilda

hur va den? är det inte typ skitdyrt, eller kan fattiga små flickor utan jobb som jag också köpa =)?

2009-11-03 @ 21:24:06
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0