Det du säger att du tycker, säger inte mycket.

En skoldag har passerat och jag fryser. Tog bussen hem ifrån skolan och fick naturligtvist stå ute i kylan och vänta i sammanlagt 40 minuter på bussar hit samt dit. Jag får dåligt samvete då jag oftast åker bilen men dagarna jag leker duktig och tar bussen blir allt skit. Deprimerad är vad jag blir. Skiten förstör min dag.
Kanske har jag blivit bortskämd? Eller så var jag en supermänniska innan jag skaffade det där körkortet. För vem fan orkar åka med sammanlagt 6 olika bussar i tre till fyra timmar varje dag för att ta sig till och från skolan? Inte Jytte som har körkort i alla fall. Imorgon ska det tydligen bli snöstorm men då blir det ingen jävla buss. Bara sju månader kvar till studenten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0